Obsah:
- Proč je důležité mít kvalitně nastavenou dlouhodobou strategii komunikace na sociálních sítích?
- Jak vyberete vhodné sociální sítě pro propagaci vaší značky?
- Jak si správně nastavíte jednotlivé profily, ale i samotný web pro účely propagace na sociálních sítích?
- Jak si vytipujete vhodný obsah na jednotlivé sociální sítě?
- Jak často a co je vhodné publikovat?
- Jak si nastavíte vhodné cíle a jak je vyhodnotíte?
- Kdy a jak je dobré zapojit placenou reklamu na jednotlivých sociálních sítích?
Na workshopu získáte nejen spoustu tipů a triků, ale hlavně detailní osnovu strategie komunikace na sociálních sítí pro váš konkrétní projekt v podobě předpřipraveného dokumentu, který využijete jako reálný návode, jak uspět na sociálních sítích.
Přednášející:
Barbora Smyčková
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 300 Kč bez DPH
- ostatní: 4 150 Kč bez DPH
- Registrace na seminář
- Více informací
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ seminare@komora.cz / +420 602 262 145