Mít nebo nemít HR, to je oč tu běží. Poznat bod, kdy se vyplatí do firmy přibrat HR specialistu, nebývá snadné. Stejně jako rozeznat, jestli je vaše stávající HR oddělení to pravé pro vaše potřeby. Jiný požadavek na kvalitu HR bude mít firma založená na kultuře a jiný ta, která funguje na provozní efektivitě. Pokud to nesedí, tak majiteli zbytečně utíkají peníze. A nejen to. Co vše ale takový HR může pro firmu vlastně udělat? Jaké postupy využít a na co se zaměřit? A co od něj vy jako majitel můžete požadovat? Právě o tom budou mluvit zkušení konzultanti v oblasti HR Ondřej Ženka a Petra Bauerová.
Obsah:
- Jak vypadá profesionální HR
- Co majitelé mohou (a měli by) od HR vyžadovat
- Kdy začít uvažovat o interním HR člověku
- Proč model HR u nás dělá asistentka většinou skončí u varianty HR jako administrativního pracovníka
- Jak mít v HR strategického partnera a ne firemního maskota
Určení:
- pro majitele začínajících i zavedených firem
- pro manažery firem
Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Martin Gillár / PR a tiskový mluvčí / gillar@jic.cz / +420 775 958 907