Že se vás to netýká? Ale kdeže! Stačí, že vás pomluví bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Ve firmě vám vypukne COVID nákaza nebo se stane se nehoda, uniknou vám data. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí.
Spousta podniků si myslí, že problém „pořeší“ až když se objeví. Chyba! Rozjetou krizi a hlavně „humbuk“ okolo už možná nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně.
Cíl:
Co se na workshopu naučíte?
- Jak připravíte svou firmu, sebe nebo tým na možnost nenadálé události.
- Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá může být pro vaši společnost často fatální.
- Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
- Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
- Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
- Co je to krize a jaké jsou její typy a proč se vám vyplatí je znát:
- jak vzniká a komu hrozí,
- příprava na ni – krizový audit a scénář,
- proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web,
- když krize propukne – jak myslet, čeho se držet,
- role zaměstnanců firmy v krizi,
- co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala,
- krizové Public Relations na příkladech z praxe…
Přednášející:
Hana Hejsková, certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 190 Kč bez DPH
- ostatní: 3 950 Kč bez DPH
- Přihláška na seminář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ kurzy@komora.cz / +420 602 262 145