Cíl:
Cílem setkání je sdílet s účastníky praktické a přitom jednoduché příklady využití digitalizace v každodenní práci. Získat doporučení a cesty, jak tato zlepšení nastavit, nebo koho k tomu využít.
Určení:
- Lidem z HR
- Klíčovým lidem ve firmách
- Majitelům procesů
- Každému, kdo by se rád něco málo dozvěděl o tom, jak mu může digitalizace usnadnit pracovní život
- Každému, koho zlobí duplicitní práce, nefunguje předávání informací, nebo např. nedostává z procesu ta správná data
Obsah:
Víte, co je to RPA (robotická automatizace procesů)? Víte, že Vám pomůže zautomatizovat a tím zefektivnit procesy?
Běžně automatizované procesy zahrnují oblast:
- HR – výplaty, hodnocení výkonu, onboarding
- Finance – zpracování faktur, finanční plánování, daňové výkaznictví
- Obchod – srovnání cen konkurence, extrakce obchodních dat, řízení objednávek, tvorba cenových nabídek
- Logistika – zadání dat, řízení zásob, zpracování objednávky
- Další administrativní procesy
Většinu procesů, jejich činnosti se opakují a jsou založeny na popsatelných pravidlech, je možné zautomatizovat. A to je dobrá zpráva pro nás všechny :).
Informace:
- Cena: akce je zdarma.
- Po zaregistrování obdržíte nejpozději v den konání webináře na svůj e-mail odkaz a informace pro vstup do virtuálního prostředí, ve kterém bude webinář probíhat. Vše bez nutnosti instalovat jakoukoliv aplikaci.
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Martin Chalupa / projektový manažer / chalupa@newdimension.cz / chalupa@newdimension.cz