Program:
- Dopoledne budou probrána téma:
- Youtubeři
- Sportovci
- Umělci
- Micro-influenceři
- Instagrameři
- Blogeři…
- Jaký je jejich vliv? Má smysl do nich investovat a jak na ně bez rozpočtu? Jak mají propagovat Vaši službu/produkt? Dozvíte se, kdo jsou a proč s nimi spolupracovat.
- Odpoledne se naváže s tématem, jak vyhrát už nyní díky budoucnosti. U zákazníků i na pracovním trhu. Co studovat, do čeho investovat. A čím se naopak nerozptylovat?
- Probere se, co znamenají pro praxi termíny jako:
- AI, AR,
- remarketing
- employer branding
- social live streams
- C2B
- bots
- big-data
- machine-learning
- cryptoanarchy…
- a které z nich jsou pro vás nyní relevantní a můžete je využít pro svůj business.
- Probere se, co znamenají pro praxi termíny jako:
Přednášející:
Milan Formánek – pracuje 12 let v marketingu Red Bullu. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům.
Informace:
- Cena workshopu:
- člen komory: 3 800 Kč bez DPH
- ostatní: 4 528,93 Kč bez DPH
- Přihláška na seminář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ havlikova@komora.cz / +420 702 167 874