Obsah:
Co se na semináři dozvíte:
- Půjde opět o den plný tipů, jak uspět v dnešní exponenciální době.
- Výběr nadčasových osvědčených přístupů z komplexního marketingu a jejich vztah k digitalizaci.
- Zamyšlení nad současnými trendy, komunikací, reklamou a jejich vlivem na práci v harmonii s osobním životem.
- Získáte ověřený návod, jak postupovat od nápadu až po realizaci reklamy.
- Po jeho uvedení do praxe budete úspěšnější než konkurence.
Většina lidí preferuje akční tipy na konkrétní kroky před vědeckým přístupem. O to důležitější však je. Přináší totiž zisk, protože jej umí méně lidí. Všichni chceme mít schopnosti (kreativita a obsah), vůli (efektivita a inovace) i teorii (marketing). Proto se zaměříte na strategická témata:
- výzkum,
- segmentaci,
- cílení,
- positioning,
- plánování.
V další části proberete taktickou exekutivu skrze produktový vývoj, branding, reklamu a propagaci. To znamená, že nejprve vytvoříte mapu trhu:
- vyberete z ní segmenty, na které se soustředit,
- stanovíte ideální pozici značky zaujetím odlišného postoje v mysli zákazníka pro optimální úspěch,
- navrhnete jasné cíle,
- vyberete vhodné nástroje a sdělení.
Ano, tohle všechno opravdu nestihnete ve skupině vytvořit za den každému na míru. Odnesete si ale pochopení posloupnosti a terminologie. Získáte návod, jak ve svém marketingu postupovat. A díky tomu budete úspěšnější markeťáci s pořádnou výhodou oproti konkurenci.
Informace
- Cena:
- člen komory: 3 900 Kč bez DPH
- ostatní: 4 880 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145