Dne 13. listopadu 2019 proběhne v Praze seminář, který vám pomůže zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.
Určení:
Obsah:
- Co je webová analytika a co vám může přinést
- V čem tkví výhody a přínosy nástroje Google Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech a tabulkách
- K čemu je dobrá konverze a jak ji vypočítat
- Jak správně změřit hodnotu konverze objednávek z e-shopu
- Co je to výkonnostní marketing
- Způsob vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní na internetu
- Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
- K čemu je dobré segmentování návštěvníků vašich webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Vícekanálové cesty a jak je využít
- PPC kampaně – co to je a jaký přínos mohou mít pro vás
- Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
- Které události lze na webu měřit, a proč byste na ně neměli zapomínat
- Zjistíte, v jakých krocích vám z nákupního košíku e-shopu odcházejí návštěvníci, a jak na to můžeme reagovat
- Dozvíte se, jak můžete zvyšovat výkonnost marketingu a návratnost svých investic (ROI)
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik:
- návštěvnost webových stránek
- míra okamžitého opuštění
- čas strávený na stránce
Přednášející:
Bc. Zbyněk Hyrák, specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Informace:
- Účastnický poplatek:
- člen komory: 3 120 Kč bez DPH
- ostatní: 3 900 Kč bez DPH
- Pro praktickou práci na tomto semináři si vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
- Přihláška na seminář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ havlikova@komora.cz / +420 702 167 874