Jak tvořit nápaditá videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky jak hledat zaměstnance.

Dne 23. června 2020 proběhne v Praze workshop, na kterém poznáte, jak dělat nábor skutečně efektivně, pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing na sociálních sítích a naučíte se originálním způsobem prodat a vytvářet své benefity pro zaměstnance.

Datum konání
23.06.2020
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Hlavní město Praha Hlavní město Praha
Místo konání
Praha 1, Na Florenci 2116/15
Další akce v kategoriích

Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – doba nízké nezaměstnanosti znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace.

Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video. Originální video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!

Přihlaste se na workshop a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.

Obsah:

  • Značka – co znamená brand management a značka zaměstnavatele.
  • Firma a její marketingová strategie.
  • Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit.
  • Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat.
  • Co je skutečný firemní benefita a co není – originalita a nuda.
  • Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř.
  • Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců.
  • Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu.
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny.
  • Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy.
  • Co je to příběh – jak ho definovat a strukturovat.
  • Příběhy a sdílené emoce.
  • Tvorba videa jako team building.
  • Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce.
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru

Informace

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145

Doporučujeme