Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – doba nízké nezaměstnanosti znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace.
Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video. Originální video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!
Přihlaste se na workshop a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.
Obsah:
- Značka – co znamená brand management a značka zaměstnavatele.
- Firma a její marketingová strategie.
- Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit.
- Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat.
- Co je skutečný firemní benefita a co není – originalita a nuda.
- Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř.
- Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců.
- Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu.
- Typy příběhů a jejich cílové skupiny.
- Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy.
- Co je to příběh – jak ho definovat a strukturovat.
- Příběhy a sdílené emoce.
- Tvorba videa jako team building.
- Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce.
- Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru
Informace
- Cena:
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
- ostatní: 4 400 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145