Zaměření:
Seminář se zaměří na oblast veřejnoprávní i soukromoprávní regulace reklamy a právních vztahů mezi subjekty jako jsou zadavatelé reklamy a marketingové agentury, a to s celou řadou praktických příkladů i případových studií.
Důraz bude kladen na porozumění problematice tvorby reklamního obsahu, zajišťování odpovídajících práv k tomuto obsahu, minimalizace rizika sporů z reklamního obsahu, popř. v souvislosti s jeho tvorbou a využitím.
Seminář bude zaměřen na nabytí praktických znalostí; velký prostor bude poskytnut dotazům a diskusi.
Určení:
Tento seminář je určen především pro specialisty z oblasti marketingu, propagace a reklamy, stejně tak ale i pro advokáty a interní právní specialisty, kteří se v oblasti marketingu a reklamy pohybují.
Ve firmách je správná marketingová a reklamní politika často klíčovou záležitostí. Nápady reklamních kreativců ale mohou narazit na hranice platné právní úpravy a nedostatečná pozornost v tomto směru může zavdat příčinu zbytečným nákladům na soudní spory, stahování a změny reklamních materiálů. Stejně tak správně nastavené právní vztahy mezi zadavatelem reklamy a reklamní agenturou dovedou předejít mnohým nepříjemným překvapením v budoucnu.
Přednášející:
Michal Matějka, partner, PRK Partners s. r. o. advokátní kancelář
Program:
- Vztahy mezi subjekty působícími v oblasti marketingu a reklamy
- Veřejnoprávní regulace reklamy
- Soukromoprávní regulace reklamy
- Příklady, případové studie, diskuse
Informace:
- Cena: 3 000 Kč (vč. 21 % DPH)
- Registrace na seminář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ filipkova@icc-cr.cz / +420 257 217 744