Na trhu práce je stále více nabídek pro uchazeče o zaměstnání, často jsou ovšem nudné a bez nápadu. Kreativním HR marketingem ušetříte na náboru zaměstnanců. Vaše kreativita zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled!
Skutečně kreativní náborové kampaně lze také úspěšně sdílet na internetu a sociálních sítích. Naučte se, jak plánovitě budovat v personálním oddělení silnou značku zaměstnavatele – employer brand.
Obsah:
- Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
- Jak správně sepsat detailní zadání – kreativní brief
- Skutečný benefit pro zaměstnance – co skutečně naláká
- Cílová skupina uchazečů – jak pochopit jazyk jejich kmene
- Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
- Principy kreativní tvorby – týmová práce a kompetence
- Základy tvorby kreativních konceptů
- Vizuály a jak je vytvářet
- Kde náborový inzerát uveřejnit – efektivní komunikační kanály
Informace
- Cena:
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
- ostatní: 4 400 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145