Tvořte náborovou inzerci, která funguje!

Dne 13. února 2020 proběhne v Praze workshop, na kterém se naučíte chápat principy tvorby kreativní náborové inzerce, poznáte, proč nedělat nudnou náborovou inzerci, a získáte návod, jak komunikovat hodnoty firmy a firemní kulturu směrem k zákazníkům.

Datum konání
13.02.2020
Typ akce
Seminář
Místo konání
Praha 1, Na Florenci 2116/15
Další akce v kategoriích



Na trhu práce je stále více nabídek pro uchazeče o zaměstnání, často jsou ovšem nudné a bez nápadu. Kreativním HR marketingem ušetříte na náboru zaměstnanců. Vaše kreativita zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled!

Skutečně kreativní náborové kampaně lze také úspěšně sdílet na internetu a sociálních sítích. Naučte se, jak plánovitě budovat v personálním oddělení silnou značku zaměstnavatele – employer brand.

Obsah:

  • Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
  • Jak správně sepsat detailní zadání – kreativní brief
  • Skutečný benefit pro zaměstnance – co skutečně naláká
  • Cílová skupina uchazečů – jak pochopit jazyk jejich kmene
  • Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
  • Principy kreativní tvorby – týmová práce a kompetence
  • Základy tvorby kreativních konceptů
  • Vizuály a jak je vytvářet
  • Kde náborový inzerát uveřejnit – efektivní komunikační kanály

Informace

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145

Doporučujeme