V džungli neustále se měnících médií zůstává jedna osvědčená stálice – kvalitní obsah. Ať již děláte leták, online nebo video, v mnoha studiích vychází content jako nejdůvěryhodnější a nejefektivnější forma marketingu.
Přesto do něj jen několik společností přesunulo investice a ještě méně jich s obsahem umí doopravdy pracovat.
Cíl:
Na příkladech z praxe se dozvíte:
- Jak objektivně rozpoznat ten funkční s brandingem od jen zajímavého
- Odhalíte časté chyby při tvorbě obsahu a naučíte se, jak se jim vyhnout
- Storytelling aneb vytvářet příběhy
- A jak lépe na fotky a videa, ať již je připravujete sami na mobilu či s velkou produkcí
- Můžete, ale nemusíte, přinést své předchozí komunikační materiály k tipům na vylepšení či donést svůj produkt a zkusit udělat nový obsah.
Informace
- Cena:
- člen komory: 3 900 Kč bez DPH
- ostatní: 4 880 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ ridka@komora.cz / +420 602 262 145