Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.
Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je důležité.
Obsah:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
- Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
- Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
- Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
- Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
- interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
- externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
- Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
- Infografika – jak ji používat?
- Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
- Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
- Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
- Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
- Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.
Informace
- Cena:
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
- ostatní: 4 400 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145