Tvořte systematicky firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled!

Místo konání:
Na Florenci 2116/15, Praha 1 Hlavní město Praha
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
25. 08. 2020

Dne 25. srpna 2020 proběhne v Praze workshop, na kterém poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky, a naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.

Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.

Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je důležité.

Obsah:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
  • Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
    • interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
    • externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
  • Infografika – jak ji používat?
  • Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
  • Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.

Informace



Kontaktní informace

+420 602 262 145



Pravidelné novinky e-mailem