Na trhu práce je stále více nejrůznějších nabídek pro uchazeče o zaměstnání, často jsou ovšem nudné a bez nápadu. Kreativní HR marketing umožní ušetřit na náboru zaměstnanců, protože kreativita zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled!
Skutečně kreativní náborové kampaně lze také úspěšně sdílet na sociálních sítích. Naučte se, jak systematicky budovat v personálním oddělení inspirativní značku zaměstnavatele – employer brand.
Určení:
- Personalisté a oddělení HR
- Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
- Specialisté marketingu
Obsah:
- Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
- Jak správně sepsat detailní zadání – kreativní brief
- Skutečný benefit pro zaměstnance – jak psát nabídku na benefity
- Cílová skupina uchazečů – jak pochopit jazyk jejich kmene
- Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
- Principy kreativní tvorby – týmová práce
- Základy psaní reklamních textů
- Vizuály a jak je vytvářet
- Kde náborový inzerát uveřejnit – komunikační kanály
Přednášející:
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 200 Kč bez DPH
- ostatní: 3 929,75 Kč bez DPH
- Přihláška na seminář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ havlikova@komora.cz / +420 702 167 874