Akce je nyní největší offline konferencí o sociálních sítích v České republice.
Obsah:
- Program čtvrtého ročníku nabízí trendy témata, přednášky a workshopy, které představí 12 osobností českého digitálního marketingu.
- Program začne v 09:00. I letos řečníci nesou zvučná jména v oboru social media marketingu. Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch. Michael se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste je na pozici Head of Business a spoluzakládal server Digichef.
- Otázky na tělo o tom, jak se člověk stane nedobrovolně influencerem, zodpoví Tomáš Zástěra, bavič, moderátor Evropy 2 a účastník reality show Survivor 2022.
- Petra Dolejšová prozradí, jaké jsou nejčastější přešlapy a omyly marketérů na sociálních sítích. Dozvíte se, jestli si můžete ve svých příspěvcích používat cizí obsah, jak je to s cílením reklamy na vybraná publika a jestli jsou narozeninové dárky influencerům reklamou. Petra je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a na ochranu osobních údajů a značky.
- “Jak nedělat social blbě” vysvětlí Štěpán Trnka, senior Social Media Planner z Ogilvy, nejvíce EFFIE-oceňovaného social týmu na českém trhu.
- Co přinese rok 2022 ve společnosti i v technologiích, od AI, přes vliv Číny až po změnu zákaznické demografie, to odhalí Pavlína Louženská. Koukne se do křišťálové koule a na konkrétních case studies a datech vám ukáže, co se na marketéry teprve chystá. Pavlína založila vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu, která má dnes přes 30 000 členek a navíc je certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking.
- Krátká videa v čele s TikTokem, Instagram Reels a dalšími se začínají čím dál více rozšiřovat. Jak se firmám a podnikatelům daří tento formát využívat a jaké jsou jejich nejčastější chyby nám rozkryje Vít Janda, CEO z agentury TikTokuj.cz, která se specializuje na TikTok, krátká videa a oslovení mladé generace.
- Dezinformace. Všichni si myslíme, že je poznáme. Pravdou ale je, že dezinformacím aktuálně věří až 30 % české populace. Tématem dezinformací šířených takzvanými alternativními zpravodajskými portály se bude zabývat Roman Čihalík, předseda spolku NELEŽ, jehož hlavním cílem je omezit financování dezinformačních zdrojů reklamou.
- Jonáš Čumrik, influencer v důchodu a ideamaker katz83, návštěvníkům ukáže, kde zapojit Generaci Z do komunikace a kde se Generace Z naopak stala pasivním konzumentem obsahu.
- Jana Plháková a David Čedík, specialisté z agentury Taste, vysvětlí, jak nahlížet na výkonnostní marketing na sociálních sítích, a jak zefektivnit návratnost řízenou komunikací brandu se zákazníkem u reklamních příspěvků.
- Karolína Čumriková, editor-in-chief heyfomo.cz, představí svoji mladou redakci, která boří stereotypy korporátu. Web heyfomo.cz vznikl teprve v listopadu minulého roku, ale už za tak krátkou dobu dokázal, že nejen přemýšlení, ale i pracovní nasazení u Gen Z je naprosto odlišné.
Určení:
Konference je určená pro specialisty na sociální sítě, provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, online marketéry, agenturní i freelance konzultanty. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i mágové přes sociální sítě.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Michaela Vojčová / academy@taste.cz