Víte, kolik pé má marketingový mix? Čtyři? Pět? Sedm? A není vé lepší než pé? Máte nápad na revoluční produkt a přemýšlíte, jak ho vlastně prodat? Další akce ze série #student vám představí to nejzákladnější z marketingu, které se hodí každému, kdo se chystá vtrhnout na trh s přelomovým produktem.
Získáte tipy, jak připravit marketingovou strategii, jaké nástroje a proč použít, s čím vám pomůže „customer journey“, proč má mít vaše značka jasně definované hodnoty a proč je zákazník na prvním místě.
Obsah:
- Co jsou základní body marketingové strategie?
- Co musíme o svých zákaznících znát?
- Jaké marketingové metody a nástroje můžete použít?
- A jak změřit, jestli vám vše funguje, jak má?
Určení:
Akce je určena všem studentům středních a vysokých škol i dalším případným zájemcům o téma
Přednášející:
Martin Gillár, JIC PR a tiskový mluvčí
Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Martin Gillár / PR a tiskový mluvčí JIC / gillar@jic.cz / +420 775 958 907