Obsah:
- Principy udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem
- Proč se udržitelným podnikáním zabývat – hezká aktivita navíc nebo nutnost?
- ESG jako nevyhnutelná budoucnost – co to znamená a co nás čeká
- Je udržitelnost drahá? ř5
- Udržitelné podnikání a konkurenční výhoda
- Udržitelné principy v dodavatelském řetězci, ve vlastním provozu a dopady na zákazníky
- Data jako základ
- Rizika komunikace udržitelnosti – greenwashing
- Praktické rady, na co se zaměřit, jak sestavit plán, nastavit cíle a měření, aby principy udržitelnosti byly akceptovatelné pro všechny části firmy
Přednášející:
Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafone Czech Republic, ředitelka Nadace Vodafone ČR
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Ivana Domaníková / zástupce GŘ, projektová manažerka: Rok nových technologií 2022; Export AMSP ČR / domanikova@amsp.cz