Jak vyhrát konkurenční
válku získáním a udržením nových klientů? Co se můžete naučit z nejúspěšnějších
mezinárodních marketingových úspěchů? Jak tyto poznatky přenést do svého
vlastního podnikání, nehledě na to, zda je rodinné či lokální? A jak vlastně to
platí v B2B sféře?
Dobrý marketing není o
vtipných reklamách a plakátech.
Marketing je mnohem víc než jen reklama. Dobrý marketing není jen o nejnovějších módních
teoriích, jako je guerilla marketing nebo word-of-mouth. Dobrý marketing je
především o vztahu vašich značek, vašich služeb a vaší společnosti s vašimi
zákazníky. Jde o vytváření vztahů se zákazníky prostřednictvím poskytování
hodnoty.
Tento vztah platí jak
pro podniky, tak pro neziskové organizace, politická uskupení a další subjekty,
které se snaží poskytovat služby nebo získávat podporu pro své myšlenky.
Tento seminář se
zaměřuje na aplikaci základů marketingu, včetně hodnoty spotřebitele, chování
spotřebitelů, průzkumu trhu, segmentace trhu, marketingové strategie a tolik
zmiňované čtyři P (product, price, promotion, place).
Hlavní důraz bude
kladen na marketingové dovednosti pro plánování, navrhování a implementaci konkrétních
marketingových strategií a uplatňování marketingových koncepcí v místním i
mezinárodním podnikatelském prostředí.
V tomto semináři se
naučíte, jak transformovat úspěšné modely jako Nike, Adidas, IKEA, Apple,
Kofola a mnoho dalších pro vlastní podnikání – platí také pro B2B podnikání!
- Po absolvování
semináře budete schopni: - Uplatňovat
základní marketingové koncepty a účastnit se marketingových diskusí - Analyzovat
marketingové úsilí stávajících organizací - Přenést
základní marketingové strategie úspěchu do vlastního podnikatelského prostředí - Pochopit, jak navázat nové vztahy se svými
klienty jako nositelé řešení - Vyhledávat
a shromažďovat aktuální a relevantní informace týkající se marketingové
problematiky - Vypracovat přesvědčivý
marketingový plán pro stávající produkt nebo službu.
Styl workshopu:
- Seminář probíhá formou
participativních lekcí lektora, diskusí mezi účastníky a praktickou prací
účastníků. - Teoretická část bude použita
jako základ pro diskusi o „reálných“ komunikačních situacích a
problémech, kterým čelí globální manažeři. - Od všech účastníků se
očekává aktivní účast. - Hlavní důraz
výuky/učení v tomto kurzu je kladen na praktický přístup ve formě
workshopu. - Účastníci budou v semináři vzájemně sdílet, diskutovat a kritizovat
svou práci s cílem zlepšit každodenní, „reálnou“ manažerskou
komunikaci.
Právě zde dochází k
opravdovému učení okamžitou aplikací informací na konkrétní případ nebo
praktické cvičení vytvoří v mozku nesmazatelnou stopu, kterou si můžete v
budoucnu znovu a znovu vybavit a použít.
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/16146f53-4ddc-46bb-907d-e107ef9f45a8.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Mgr. Ludková Stella-Lea / specialista exportního vzdělávání / stella.ludkova@czechtrade.cz / +420 224 907 534