V rámci programu webináře budou zodpovězeny následující palčivé otázky:
- Úvod, zahájení webináře (vystoupení viceprezidenta HK ČR, Radka Jakubského)
- Kontejnerová doprava, její využití a omezení v době covidové. Jak na to? Jaká jsou omezení? Praktické zkušenosti a tipy. (vystoupení jednatele a majitele, Czechoslovak Ocean Shipping, Dušana Jamného)
- I v době covidové lze převážet zboží po silnici, byť s omezeními. Jaká jsou? Jak na ně? Praktické zkušenosti a tipy. (vystoupení marketingového manažera, EGT Express, Petra Mikela)
- Současná situace v námořní a letecké dopravě. Praktické zkušenosti a tipy. (vystoupení ředitelky divize námořní a letecké služby, Argo Bohemia, Mileny Řezáčové)
Během webináře bude možné průběžně klást dotazy (pro ten účel je nutné mít Google účet). Dotazům bude věnován prostor i v závěru akce.
Informace:
- Pro účast na webináři je nutné vyplnit formulář a následně zaplatit účastnický poplatek ve výši 1 200 Kč bez DPH (pro členy HK ČR je snížen na 960 Kč bez DPH), a to nejpozději do 2. 9. 2020.
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ veselka@komora.cz