Během workshopu bude představena případová studie IPM, kde budou odprezentovány tři zásady úspěšné kampaně.
Podíváte se na to, jak vzniká kreativní idea, jak si stanovit cílovou skupinu a jak kampaň s celostátním zásahem naplánovat a úspěšně zrealizovat.
Přednášející:
- Alžběta Králová, zakladatelka a Managing Partner firmy IPM Consulting, s. r. o.
- Ondřej Rudolf, marketingový konzultant a interim manažer
Informace:
- Účast na akci je bezplatná.
- Všichni zájemci se musí předem registrovat a prostřednictvím registračního formuláře mohou upřesnit svůj dotaz k uvedené problematice. Takto obdržené dotazy budou na semináři přednostně zodpovězeny.
- Registrovat se můžete do neděle 22. listopadu 2020 nebo do naplnění kapacity. Pořadatel akce si vyhrazuje právo registrovat přihlášky dle data jejich přijetí s omezením účasti na 2 osoby z jedné organizace.
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
M. Jahodová / jahodova@bic.cz / +420 604 206 435