Témata:
- Veletržní prezentace
- Veletržní prezentace součást marketingové komunikační strategie
- Konkurence nebo spolupráce?
- Buďte vidět
- V čem jste jedineční – elevator speech
- Jednotný vizuální styl & dobrý nápad
- Příprava a akce
- Na co nezapomenout po veletrhu
- E-newsletter – rady a tipy, jak na něj
- Komunikujte s médii
- Spolupráce s tiskovým střediskem
- Na tiskovku, na stánek nebo jinam? aneb kam a kdy pozvat novináře
- Pět pravidel, jak dobře napsat tiskovou zprávu
- Tiskové konference (informace, soutěže, dárky i něco na zub)
- Prezentace jako zážitek
- Press tripy
- Příklad z česko-slovensko-italské a česko-švýcarské praxe (cestovní ruch a gastronomie) – inspirace pro další obory
Lektorka: Věra Staňková
Seminář je pro účastníky zdarma.
Přihlášení je možné do 4. dubna 2019 e-mailem na miksanikova@khkzk.cz nebo přes registrační formulář.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ miksanikova@khkzk.cz