Již delší dobu je zřejmé, že čínští spotřebitelé věnují zvýšenou pozornost prémiovým pivním značkám, řemeslným pivům a pivním speciálům. Touto cestou se plánuje vydat i skupina AB InBev.
Například v únoru Budweiser China oznámil, že v Číně založí společný podnik se skotským řemeslným pivovarem BrewDog. Zároveň také pronikají do segmentu superprémiových piv, kde míří na znalce a sběratele, což dokazuje jejich limitovaná edice Budweiser Master Reserve oslavující nový čínský rok zajíce, které bylo do prodeje dáno pět tisíc kusů s cenovkou vyšší než pět tisíc korun.
Budweiser je největší zahraniční pivovarnickou skupinou v Číně a může napřímo konkurovat domácím velikánům, jako jsou CR Snow, Tsingtao a Yanjing, nadále se však snaží najít cesty, jak svou pozici vylepšit. Kromě identifikování nových spotřebitelských trendů rozšiřuje i své distribuční sítě. Zatímco v roce 2021 pokrýval 184 měst, v roce 2022 to již bylo 201 a do roku 2025 jich plánuje pokrýt více než 250.