Okamžitě po loňském nabytí většinového podílu v pivovaru začala skupina investovat do infrastruktury a produkčního procesu, což má pivovaru pomoci zvýšit výrobní standardy a získat certifikát společnosti Heineken.
Na základě certifikátu bude možné v Bosně a Hercegovině vyrábět některá piva z portfolia společnosti Heineken. Svjetlan Stanić, majitel Stanić Group, má se společností Heineken historicky blízké vztahy, protože byl v minulosti dovozcem tohoto piva do Chorvatska a byl také zapojen do akvizičního procesu společnosti Heineken v pivovaru v chorvatském Karlovci (Karlovačka pivara).
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Skupina Stanić Grupa buduje v posledních letech silnou nápojovou divizi, kam kromě pivovaru v Bihaći patří také chorvatské společnosti Juicy a Maraska, které se zabývají výrobou ovocných džusů a nealkoholických nápojů, respektive alkoholických nápojů a sirupů. Předpokládá se, že spojení pivovaru Bihać s Heinekenem výrazně posílí postavení skupiny na trhu Bosny a Hercegoviny.
Očekávaná reklamní kampaň na prodej piva Heineken by mohla mít dopad i na snížení prodeje ostatních značek. To by se mohlo dotknout i prodeje českého piva, kterého se do Bosny a Hercegoviny ročně vyveze za cca 5 mil. Kč. Vliv na další vývoj na pivním trhu Bosny a Hercegoviny může mít i možná změna ve vlastnické struktuře pivovaru v Banja Luce (Nektar pivo), o které se již nějakou dobu spekuluje.