O program se postarala agentura CzechTourism ve spolupráci s Generálním konzulátem v Sao Paulu za podpory Ministerstva pro místní rozvoj. Hlavním cílem byla propagace Česka jako atraktivní turistické destinace mezi brazilskými touroperátory.
V rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie proběhla v pěti dnech návštěva hlavního města Prahy, Českých Budějovic i Českého Krumlova. Kromě hotelů, ve kterých byli účastníci mise ubytovaní, navštívili ještě další, a to proto, aby se přímo seznámili s jejich službami a mohli je pak nabízet v cestovních balíčcích svým klientům.
ExportMag.cz: Jihoameričané jsou posedlí krásou. Investují do ní navzdory krizi
Součástí programu bylo i velice úspěšné workshopové B2B jednání s českými cestovními kancelářemi, zástupci hotelů a poskytovateli služeb, kde došlo k synergii mezi brazilskou poptávkou a nabídkou služeb domácích CK, hotelů a regionů.
Kromě hoteliérství a vysoké gastronomie se účastníci seznámili s českou historií, kulturou, navštívili zámky a kláštery. Zajímavou turistickou aktivitou pro ně bylo např. focení v dobových kostýmech či plavba na voru.
Cílem akce bylo nejen zvýšení turistického povědomí o Praze a dalších destinacích Česka, ale jelikož brazilští turisté při návštěvě Evropy kombinují většinou několik zemí, poukázalo se i na fakt, že existuje snadné a dostupné propojení s okolními zeměmi, což si touroperátoři ihned vyzkoušeli, kdy po zakončení návštěvy Prahy pokračovali vlakem do Berlína.