Skýtá rostoucí střední třídu s výrazně vzrůstající kupní silou v počtu přibližně 90 milionů potenciálních cestovatelů, která navíc ráda dobývá svět a nakupuje luxusní zboží. B2B Roadshow agentury CzechTourism po východní Asii tak musela zavítat i pod rovník do indonéské Jakarty.
Delegace pod vedením regionální kanceláře CzechTourismu ve složení zástupců outletového centra Fashion Arena, mezinárodního dopravce Enjoy Europe a DMC Art of Travel tak měla milou povinnost představit Českou republiku jako turistickou destinaci širokému publiku přibližně 30 zástupců indonéských cestovních kanceláří a tour operátorů.
V duchu země zmítané digitalizací se k těmto byznys partnerům připojila i skupina známých indonéských bloggerů, kteří mají nyní o důvod víc navštívit Českou republiku a propagovat zážitky způsobem, který je místním zdaleka nejvíc vlastní. Nechyběla ani možnost promluvit si se zástupci leteckých společností (jakými jsou Garuda, či Saudia), kteří prozatím nemohou nabídnout přímé lety, ale zato projevili zájem o propagaci destinace svými kanály.
Namíchat si müsli po svém? „Zábavné pochoutky“ firmy Mixit uspěly i ve světě
B2B networkingový seminář dal všem zástupcům šanci zrealizovat nesčetně schůzek během jediné akce, stejně jako indonéským cestovním kancelářím příležitost informovat se o vízové facilitaci. Matchmakingový seminář byl zakončen tiskovou konferencí pod záštitou marketingové agentury MarkPlus. Pozvání k mediálnímu pokrytí akce přijalo 12 novinářů z předních indonéských deníků, ale i oborově zaměřených portálů.
Zejména propagace a mediální obraz jsou to, co na indonéském trhu České republice dosud chybí, proto byla v rámci návštěvy pro zástupce regionální kanceláře CzechTourismu připravena možnost natočit videorozhovor pro podcast MarkPlus, stejně jako setkání s indonéskými odborníky na média a mediální produkci.