Zásadní je spolupráce přímo s tour operátory, kteří mají rozhodující vliv ve výběru destinace pro své klienty. Preferovanou volbou Argentinců a Uruguayců jsou totiž organizované okruhy po Evropě, kde za několik dní navštíví vícero zemí.
Cílem aktivit je ukázat potencionálním návštěvníkům i méně vyhledávaná – a stejně krásná – místa České republiky. Aktivity jsou realizovány v rámci projektů ekonomické diplomacie – PROPED.
Během března 2023 proběhlo ve městech Buenos Aires, Córdoba, Rosario a Montevideo sedm vzdělávacích seminářů. Prezentace o českých turistických destinacích byly organizovány ve spolupráci s touroperátory Piamonte, Julia Tours a SATO a byly zaměřeny na cestovní agenty, kteří klientům nabízejí nejčastěji organizované okruhy po Evropě. Celkem se seminářů zúčastnilo okolo tří set cestovních agentů.
ExportMag.cz: Jihoameričané jsou posedlí krásou. Investují do ní navzdory krizi
Dne 14. června 2023 se Česko zúčastnilo jako vystavovatel akce ECTU (Encuentro de Comercialización Turística). S více než 100 vystavovateli se jedná o jednu z hlavních akcí cestovního ruchu v Argentině. Akci, která se konala v hotelu Sheraton v Buenos Aires, pořádala Asociace cestovních kanceláří a agentur Buenos Aires (AVIABUE).
Dne 8. září se v hotelu Wyndham Nordelta (provincie Buenos Aires) konalo setkání pro širší veřejnost The North Experience. Události se zúčastnilo okolo 2700 účastníků. Vzhledem k lokalitě se akce zaměřovala na movitější klientelu. Česko se prezentovalo vlastním stánkem a fotkami.
Propagaci České republiky jako destinace cestovního ruchu realizuje CzechTourism i na webu např. prostřednictvím online inzerce, vlastního obsahu na sociálních sítích apod.