Nový formát k prezentaci svých produktů a služeb využilo přes tři a půl tisíce vystavovatelů ze 120 zemí světa. Veletrhu ITB Berlín NOW se také zúčastnilo 1 145 zástupců médií a 250 blogerů z 54 zemí a během pěti dní navštívilo virtuální online platformu veletrhu přibližně 65 700 návštěvníků z nichž téměř dvě třetiny byly ze zahraničí. Agentura CzechTourism umožnila všem spoluvystavovatelům účast na veletrhu, který proběhl ve dnech 9.–12. března 2021, zdarma.
„Během čtyř veletržních dnů jsme mluvili s desítkami partnerů z Německa i zahraniční. Větší digitalizaci si podnik ITB určitě zasloužil, přesto ale klasický formát veletrhu, založený na osobním setkávání odborníků z celého světa, plně nahradit nemohl. Doufáme tedy, že se v roce 2022 budeme moci opět představit v naší tradiční Messehalle 7.2 b,“ bilancuje letošní ročník ředitelka zahraničního zastoupení v Německu Markéta Chaloupková.
Veletrh nabídl také bohatý doprovodný online program formou živě přenášených konferencí, přednášek, diskusí a prezentací. Platforma zůstává otevřena do 31. května 2021. Do té doby bude na vyžádání možný přístup ke všem videím i profilům vystavovatelů. Příští rok se má ITB Berlín konat ve dnech od 9. do 13. března 2022 jako hybridní akce. Je počítáno s expozicemi na výstavišti a fyzickou účastí, ale veletržní správa hodlá využít také zkušeností z letošního ročníku a umožnit i virtuální účast.