Akce přilákala téměř 8000 profesionálů z oboru, nabídla přes 60 vzdělávacích seminářů a prezentovalo se zde více než 550 vystavovatelů z oblasti technologií, surovin a služeb pro pivovarnictví.
Oproti minulým ročníkům se konference více zaměřila na diverzifikaci příjmů pivovarů – větší prostor dostal segment nealkoholických a alternativních nápojů, což odráží proměnu trhu, který čelí nejistotám v oblasti nákladů i zpomalujícímu růstu spotřeby.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Ministerstvo zemědělství s Velvyslanectvím ČR ve Washingtonu DC již tradičně v rámci konference realizovaly český event „Brewing Like Czechs Do“, tentokrát formou přednášky vedené Adamem Brožem, sládkem národního pivovaru Budějovický Budvar. Přednáška podrobně popsala specifika práce s českými surovinami, technologiemi i správné čepování ležáku. Hosté měli zároveň možnost ochutnat pivo přímo z produkce českého národního pivovaru i ležáky spřátelených amerických pivovarů Utepils (Minnesota) a St. Arnold (Texas), které dlouhodobě spolupracují s českými partnery.
Akce se setkala s výrazným zájmem odborné veřejnosti a zařadila se mezi nejnavštěvovanější semináře celé konference a podpořila samostatné prezentace společností BOHEMIA HOP, Bucher Denwel, Lindr.cz a Budějovický Budvar.
Hojná účast na české přednášce potvrdila trvalý zájem o české pivovarnické know-how, suroviny a technologie. Zároveň ukázala, že tento významný segment českého exportu si udržuje konkurenceschopnost i v prostředí proměnlivých trendů a měnících se očekávání spotřebitelů.