Obchodní komora vyzdvihla skutečnost, že pivovar připravuje kvalitní produkty, které si již vysloužily několik cen v Japonsku i v zahraničí, podílí se na rozvoji regionu a významně se také angažuje v sociální oblasti, neboť mimo jiné na některé činnosti (např. lahvování či lepení etiket) zaměstnává osoby s postižením.
Na slavnostním ceremoniálu prezident komory upozornil, že díky KOBO Brewery si mohou japonští zákazníci vychutnat zážitek z poctivého českého piva, neboť právě český způsob vaření je pro tento pivovar typický. Páteř jeho produkce tvoří ležáky plzeňského typu a pro značnou část z nich zdejší sládek využívá český chmel.
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Piva KOBO jsou k dostání nejen v Tojamě, ale rovněž v hlavním městě Tokiu či v Kjótu. Najdeme je však také v síti michelinských restaurací. Mezi nejprestižnější ocenění, jež si pivovar v nedávné době připsal, je i zlatá medaile z prestižní soutěže Japan Great Beer Awards.