Čeští dodavatelé se setkají s nákupčími amerických řetězců online

Zahraniční kancelář CzechTrade v USA pomůže českým firmám zprostředkovat přímý kontakt s nákupčími velkých amerických retailových společností i v době, kdy to kvůli koronaviru a zákazu cestování nemohou učinit osobně. Pomůže webová platforma.

Roman Tiraspolsky / Shutterstock.com

Jak se i v době, kdy je prakticky zastavena doprava mezi Evropou a Spojenými státy, potkat s odpovědnými nákupčími maloobchodních řetězců v USA? Doba „koronavirová“ klade na výrobce, obchodníky, nákupčí a manažery ve všech oborech náročné úkoly a toto je jeden z nich. Cílem kanceláří CzechTrade ve Spojených státech amerických je proto pomoci českým výrobcům navzdory současné situaci navazovat nové kontakty s lidmi, kteří jsou opravdovými hráči na poli obchodu a nákupu a kteří mohou být klíčovými kontakty ve snaze nahradit ztracená odbytiště v nelehké době.

Jednou z vynikajících možností je spolupráce se společností ECRM. Ta už mnoho desítek let nabízí výrobcům z celého světa řízené schůzky s nákupčími z mnoha stěžejních retailových řetězců v USA stylem „face to face“. A protože není v současné době možné zachovat zaběhlý formát, připravila tato společnost online verzi takového jednání.

Na jednání mohou navázat další služby CzechTradu

Jak to probíhá? Prostřednictvím telekonference, během tří dnů, může český dodavatel jednat přibližně v deseti- až dvacetiminutových intervalech s vybranými nákupčími podle typu výrobku, který nabízí.

Před jednáním je zájemci přidělen konzultant ECRM, který na jednání účastníka připraví. Následné výstupy z jednání může český podnikatel konzultovat s kanceláří CzechTrade a pokračovat ve využití jejích dalších služeb.

Za tyto služby si CzechTrade neúčtuje žádné poplatky. Společnost ECRM poplatky účtuje a jejich výše je stanovena na 1500 až 2500 dolarů za projekt. Samozřejmě existují slevy v případě, že se dodavatel bude chtít účastnit více projektů pro různé obory. Firmy si smlouvu uzavírají napřímo a samostatně. Jednání je také možné domluvit napřímo u odpovědné osoby, kterou je business developer Eric Savitch. Termín je možno rezervovat v jeho online kalendáři.

Nabídnout lze vše od hraček, přes domácí výbavu až po výrobky pro mazlíčky

Ve službě je k dispozici široký výběr oborů. V nabídce jsou online setkání s nákupčími například z těchto odvětví: Zdravotnické vybavení a výrobky, veškeré vybavení pro domácnost, nádobí, hračky, výrobky pro domácí mazlíčky, sportovní a outdoorové vybavení, nápoje a stravování, potraviny, papírové zboží, vybavení kanceláře, kosmetika a lázeňství, péče o pleť či vlasy a další.

Mezi zvučnými jmény společností, s jejichž zástupci se lze takto virtuálně setkat, patří například Foodland Super Market, Ross Stores, Union Supply Company, Family Dollar, Dodge’s Stores a mnoho dalších.

V programu a rozsahu meetingů mohou samozřejmě nastat změny. Je proto nutné sledovat informace na webových stránkách společnost ECRM, nebo agentury CzechTrade.

Jan Kubata, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade USA

• Oblasti podnikání: Maloobchod | Obchod

Doporučujeme