„I letos se již tradičně jedná o poptávky především z oboru strojírenství a obrábění kovů, německé firmy ale poptávají také zpracování plastů, technické textilie, díly ze skla, stavební chemii nebo například firmy z oboru IT nabízející průmyslovou automatizaci, design nebo logistiku,“ informuje ředitelka německé zahraniční kanceláře CzechTrade, Kristýna Kubíčková.
Zájemci se mohou na akci přihlásit online. Vyplní dodavatelský dotazník, který je následně zaslán k evaluaci nákupčím. V dalším kroku informuje CzechTrade české firmy o tom, kolik německých firem si je vybralo pro jednání a zasílá časový harmonogram jednání. Ve Vědeckotechnickém parku v Plzni se pak všechny meetingy konají v jeden den. Česká firma se tak může během akce v průměru setkat až s 6 německými firmami.
„Velkou přidanou hodnotu vidíme především v tom, že nákupčí i dodavatel dopředu ví, s kým bude hovořit a samozřejmě díky formátu akce, kdy vše probíhá během jednoho dne, také v časové úspoře,“ dodává Kristýna Kubíčková. Posledního ročníku akce se zúčastnili nákupčí 13 německých firem a zástupci 61 českých společností.
Seznam německých firem, poptávaných výrobků a požadavků na dodavatele najdete v kalendáři akcí.