Od té doby Coca Cola v rámci své distribuční sítě posiluje pozici značky Bambi nejen na srbském trhu, ale také na trhu okolních zemí (Bosna a Hercegovina, Chorvatsko a Slovinsko).
Tyto země si populární značku pamatují ještě z dob bývalé Jugoslávie, což společnosti usnadňuje získávání stále většího podílu na trhu. Kromě toho Coca Cola investuje také do výrobního procesu. Jenom v letošním roce bude společnost pro posílení výrobních kapacit Bambi investovat do nového výrobního závodu 12 mil. EUR. Celková produkce cukrovinek by se tak měla v následujících pěti letech zdvojnásobit.
ExportMag.cz: Namíchat si müsli po svém? „Zábavné pochoutky“ firmy Mixit uspěly i ve světě
Pro české firmy se tak otevírají nejen možnosti dodávek technologií (např. tunelových pecí), ale především možnosti zvýšení vývozu sušeného mléka, které je jednou ze základních komponent výroby cukrovinek. Srbští výrobci zatím stále musí nakupovat kvalitní sušené mléko ze zemí EU, protože mléko domácí produkce mnohdy nesplňuje evropské kvalitativní normy.
Srbští producenti mléka se potýkají zejména se zvýšeným výskytem bakterií v syrovém mléce a také s vyšším obsahem aflatoxinů. Pokud tedy chtějí srbští výrobci cukrovinek vyvážet svou produkci na trh zemí EU, kde musí dokládat nezávadnost použitých potravinářských komponent, nezbývá jim nic jiného než kupovat evropské mléko s adekvátním certifikátem.
I to je důvod proč se v loňském roce do Srbska vyvezlo české sušené mléko za skoro 39 mil. Kč, a to i přes ochranářská opatření, které Srbsko zavedlo na ochranu vlastních producentů mléka.