CzechTrade společně Facebookem pomohou firmám s exportem i s podnikáním v online prostředí

Agentura CzechTrade navázala spolupráci s Facebookem. Společně uskutečnily první akci tzv. mini Meeting Point, v rámci kterého se s 15 řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade setkali zástupci z 25 firem. Ti jsou zároveň významnými klienty Facebooku a mají zájem exportovat do nových destinací. Akce se konala 13. února v sídle agentury CzechTrade v Praze.

Foto: CzechTrade

„Těší mne, že akce tohoto typu proběhla. Je to příklad hledání nových platforem pro vstup českých firem na zahraniční trhy. Společně s Facebookem můžeme expandujícím společnostem poskytnout výrazně komplexnější služby,“ komentuje akci Martina Paříková z CzechTrade.

Na duben oba subjekty připravují roadshow ve třech regionech České republiky, v rámci kterých se zájemci mohou zúčastnit semináře s názvem Jak podpořit podnikání a export firem pomocí sociální sítě Facebook. Cílem akcí budou nejen praktické ukázky práce s facebookovými nástroji, ale také aktuální informace a příležitosti ve vybraných exportních teritoriích. Setkání budou určená zástupcům firem, které se chystají expandovat do zahraničí a mají pokročilé know-how v oblasti digitálního marketingu.

„Cílem naší práce, jakožto strategických partnerů pro naše výhradní klienty, je mimo jiné poskytování exklusivní podpory při exportu do zahraničí. Včerejší akce pořádaná agenturou CzechTrade umožnila vybraným klientům získat velmi cenné informace a kontakty, které budou moci ještě letos využít pro plánované vstupy na nové trhy. Jedná se o vůbec první významný projekt vzájemné spolupráce pro podporu nejenom našich klientů, ale i připravované podpory pro rozvoj a růst malých a středních podniků v celé České Republice,“ přibližuje započatou spolupráci Zuzana Provazníková z Facebooku.

• Teritorium: Česká republika
• Témata: Zahraniční obchod

Doporučujeme