CzechTrade začne nabízet exportní vzdělávání v online seminářích

Pro české podnikatele připravila agentura CzechTrade živé vysílané Exportních online seminářů s řediteli svých zahraničních kanceláří. CzechTrade novou formu exportního vzdělávání reaguje na současnou mimořádnou situaci kolem pandemie koronaviru. Všechny semináře budou zdarma.

Touto formou mohou získat firmy aktuální informace ze zahraničních trhů, podporu pro svůj export a také vhled do aktuálních odborných témat. Vše jednoduše a odkudkoli přes webové stránky agentury. „Výhodou těchto seminářů je jejich krátký formát, který se bude pohybovat mezi jednou až dvěma hodinami a zúčastnit se může každý s připojením k internetu, a to zcela zdarma. Účastníci uvidí na obrazovce svého PC, notebooku či telefonu nejen přednášejícího, ale zároveň budou moci sledovat obsah jeho monitoru s připravenou prezentací a jinými doprovodnými materiály. Do semináře je možné se aktivně zapojit, pokládat dotazy prostřednictvím chatu i napřímo, nebo být pasivním posluchačem,“ uvádí generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.

Hosty budou úspěšní exportéři

Exportní online semináře povedou přímo ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade a budou se zaměřovat na aktuální zpravodajství a praktické informace pro české firmy. Hostem každého semináře bude také zástupce společnosti, která ve spolupráci s CzechTrade úspěšně exportuje do daného regionu.

S exportéry budou probírat současnou ekonomickou situaci v dané zemi, dopady pandemie na zahraniční obchod, aktuální exportní možnosti a předpokládané expanze s důrazem na konkrétní průmyslové obory. Aktuální odborná témata představí i odborníci na danou oblast. Českým podnikatelům přiblíží například právní problematiky exportu, finanční nástroje, digitální marketing, udržitelný design a inovativní materiály či ekonomické pohledy a prognózy.

První online seminář bude už 7. dubna

Konání prvního Exportního online semináře je naplánováno na úterý 7. dubna a účastníkům přinese informace ohledně aktuálních možností exportu do Německa. Vše bude vysíláno živě z kanceláře CzechTrade v Düsseldorfu pod vedením Adama Jareše. Hostujícím přednášejícím bude Filip Ambrož, generální ředitel firmy Fortell. Kromě již zmíněných aktualit a tipů se exportéři dozvědí i o možnostech online expanze na německý trh a o rozdílech, které mohou očekávat oproti trhu českému.

Další seminář s Petrem Jurčíkem se uskuteční ve středu 15. dubna na téma exportu do Kazachstánu a Kyrgyzstánu.

Všechny potřebné informace a aktuální přehled akcí jsou průběžně zveřejňované na webových stránkách agentury.

Tisková zpráva agentury CzechTrade

• Oblasti podnikání: Vzdělávání, lidské zdroje

Doporučujeme