Dětská biovýživa se v Kanadě těší velkému zájmu

Kanadský trh s dětskou výživou zažívá významný růst. Trend je poháněn rostoucím povědomím o kvalitní výživě dětí, zvyšujícím se podílem lidí žijících ve městech a nárůstem počtu pracujících žen po mateřské dovolené.

Klíčovou roli hrají i vládní a provinční iniciativy podporující zdravý vývoj kojenců a batolat. Podle údajů výzkumné organizace Allied Market Research by se kanadský průmysl s dětskou výživou měl do konce příštího roku navýšit o 7,6 %.

Ilustrační fotografie dítěte s dětskou kapsičkou
Ilustrační fotografie

Objem produkce dětských příkrmů a kapsiček nebo také kojeneckého mléka by měl v roce 2026 dosáhnout celkově 2,4 miliardy kanadských dolarů, přičemž v 2018 to bylo „pouze“ 1,3 miliardy dolarů.

ExportMag.cz: Výrobci alternativních potravin spolupracují v organizaci ProVeg

Kanadští spotřebitelé začínají ještě více preferovat prémiovou a vysoce kvalitní dětskou výživu. Důležitým segmentem trhu se stávají bio a přírodní produkty, přičemž více než polovina kanadských spotřebitelů nakupuje biopotraviny každý týden. Jako klíčové se ukazuje zavádění nových příchutí a vizuálně atraktivních obalů, které jsou obzvláště účinné pro přilákání rodičů z generace Y.

Tento vývoj na trhu s dětskou výživou v Kanadě představuje zajímavou příležitost pro české exportéry s nabídkou dětských příkrmů, čajů, kaší nebo kapsiček, kteří by chtěli proniknout na kanadský trh.

Autor: Filip Lameš, zemědělský diplomat, velvyslanectví ČR v Ottawě.
Více informací o nástrojích Ministerstva zemědělství na podporu exportu naleznete na webu mze.gov.cz v Proexportním okénku. Zdroj: Allied Market Research
• Teritorium: Amerika | Kanada | Zahraničí
• Témata: Ekonomika ve světě
• Oblasti podnikání: Potravinářský průmysl

Doporučujeme