Na první pohled by se mohlo zdát, že je podobných akcí na jednu metropoli na Blízkém východě až příliš. Extrémně navštěvované veletrhy Gulfood a Gulfood Manufacturing nemají soupeře. Nicméně ani specializované veletrhy nezaostávají za pozorností místních obchodníků.
Velmi úspěšný veletrh Dubai Active se specializuje na sportovní výživu. Překvapil i letošní veletrh Organic and Natural Expo. Tento veletrh probíhal ve dvou výstavních halách WTC od 12. do 14. prosince a přilákal 300 vystavovatelů z 63 zemí světa. Ti dohromady prezentovali téměř 10 000 produktů v jejich portfoliu. V letošním roce byly plně obsazeny celé dvě haly.
ExportMag: Světelný tunel nebo les ze skla. Česká svítidla září za mořem i v Arábii
Organic Expo se ale nezaměřuje pouze na ovoce a zeleninu, ale také na čaje, kávu, kosmetické produkty, ekologické obalové materiály a další. Vlastně vše, o čem se dá říci, že je přírodní nebo organické, se může na veletrhu vystavovat. Oproti loňskému roku, který už byl opravdu v porovnání s jinými specificky zaměřenými veletrhy kvalitní, letošní vyrostl o celých 146 %. Z těch nejsilnějších expozic byly tradičně vidět vlajky Polska, Turecka, Řecka, Číny, Ukrajiny a Ruska. K nim ale nově přibyla silná účast afrických a asijských zemí jako Rwanda, Ghan, Bhútán nebo Filipíny. V letošním roce na veletrh také poprvé zavítala první firma z České republiky.