ExportMag.cz: Zkamenělé dřevo přineslo značce Ferobet průlom

Dlažba, květináč, stůl, plot, lem u bazénu. To všechno umí firma Ferobet vytvořit z betonu v překvapivě atraktivním designu. Největší trefou moravského výrobce je ovšem originální řada výrobků, které do nejmenších detailů dokonale imitují dřevo. S těmi Ferobet prorazil i ve světě.

Že je beton nuda? O tom, že může být naopak překvapivě atraktivním a variabilním materiálem, ví své jihomoravská firma Ferobet. Podnik s více než třicetiletou historií vznikl v roce 1991 v Rousínově u Brna původně jako malá dílna zaměřená na výrobu betonových studničních skruží a poklopů.

Betonové portfolio od moravské firmy dokáže vybavit zahradu kompletně od dlažby a odpadkových košů, přes lavičky a stoly až po speciality jako jsou pisoáry pro psy.

Za poslední tři dekády ale výrazně vyrostla. Expanzi firmy nezastavila ani několikerá období útlumu stavebnictví, ani požár v roce 2008, který tehdy poničil většinu prostor podniku. Dnes se tak Ferobet může řadit v plné kondici mezi přední české výrobce betonových prvků pro stavebnictví i zahradní architekturu.

A je naladěn na další růst, a to i do zahraničí. „Ferobet je firma do 100 zaměstnanců s obratem okolo 300 milionů korun ročně,“ uvádí Tomáš Hanák, marketingový manažer firmy. Značka v současnosti nabízí široké portfolio betonových dlažeb, základových prvků, plotových systémů nebo zahradní dekorace, jako jsou květináče, schody či bazénové lemy…

Více si o exportu společnosti Ferobet přečtěte v plné verzi článku zdarma na portálu ExportMag.cz

• Témata: Zahraniční obchod
• Oblasti podnikání: Stavebnictví a stavební materiály

Doporučujeme