Podle předběžných odhadů expozici navštívilo přes 80 tisíc návštěvníků. Valnou většinu z tohoto počtu přitom představovali profesionální návštěvníci, a to nejen z Japonska, ale rovněž z okolních států, například z Jižní Koreje, Tchaj-wanu či Hongkongu.
V rámci českého pavilonu vystavovalo celkem osm společností zaměřených na produkci vína, ovocných pálenek, cereálií, müsli, bezlepkových a proteinových výrobků či čokoládových cukrovinek. Na stánku se po celý čas zastavovali reprezentanti dovozců, distributorů i zástupci obchodních řetězců; probíhala zde rovněž předem sjednaná obchodní jednání.
ExportMag.cz: Čipy a jízdní kola. V čem ještě exceluje malý velký Tchaj-wan?
Český pavilon přivítal i delegaci z japonského ministerstva zemědělství, jakož i představitele dosavadních významných dovozních partnerů. Čeští vystavovatelé si chválili zájem ze strany profesionálních návštěvníků a vyzdvihovali zejména serióznost nově nabytých kontaktů.
České výrobky byly prezentovány rovněž v rámci samostatného pavilonu Evropské unie. Zde mohli hosté veletrhu také ochutnávat tradiční evropské produkty či navštívit jednu z mnohých kuchařských show, v rámci kterých vyhlášení šéfkuchaři připravovali pokrmy vycházející z kombinování evropských a japonských ingrediencí. Kloubení domácích a zahraničních chutí ostatně představovalo jedno z témat letošního ročníku výstavy, například pokud se jedná o párování mořských plodů a zahraničních vín.
Víno a vinařství bude konečně důležitým motivem příštího, jubilejního ročníku veletrhu FOODEX JAPAN 2025, jenž počítá s vyčleněním další, samostatné výstavní haly určené pouze pro prezentaci nabídky vín, a to pod dohledem světových someliérů.
50. ročník veletrhu FOODEX JAPAN proběhne ve dnech 9. až 12. března 2025 a i tentokrát Česká republika počítá se samostatným národním pavilonem.