Mezinárodní akce konaná během této výstavy má již 20 letou tradici. V posledních letech se na těchto (fyzicky konaných) kooperačních burzách vždy účastnilo přibližně 350 účastníků z přibližně 40 zemí a proběhlo na 700 předem potvrzených setkání.
Kvůli aktuálním podmínkám spojených s pandemií COVID-19 v roce 2020 neproběhne letošní ročník přímo na veletrhu Medica, ale ve virtuální podobě a nabízí v průběhu šesti měsíců více dnů pro setkání a dalších doprovodných akcí. Více informací
V roce 2020 proto dojde ke snížení účastnických poplatků i dalším vylepšením pro investory a dovozce. Kromě toho by účastníci měli mít prospěch z dohodnuté pevné fixní spolupráce v návaznosti na realizovaná on-line jednání. Všichni účastníci, kteří nás po akci informují o uzavřené spolupráci s některou z přihlášených firem a písemně to potvrdí v relevantním dokumentu, dostanou zpět svůj registrační poplatek.
Oborové zaměření:
- Zdravotní péče
- Zdravotní technika
- Laboratorní a diagnostické vybavení
- Medicínská technologie
- Fyzioterapeutické a ortopedické technologie
- Dodávky pro operační zařízení a nemocnice
- Facility management
- Informační a komunikační technologie
Proč se účastnit
- Využijte tuto událost k zahájení nových obchodů
- Seznamte se s poskytovateli inovativních technologií z celé Evropy i mimo ni
- Navažte kontakt s potenciálními partnery pro budoucí spolupráci a dlouhodobé obchodní vztahy
- Najděte nové partnery pro výzkumné projekty
Registrační poplatky
- 100 EUR – obchodní společnosti, sdružení, výzkumné instituce atd.
- 50 EUR – start-upy (založené 1. ledna 2017 nebo později)
- 0 EUR – investoři, obchodní andělé
- 0 EUR – dovozci / distributoři / veřejní nákupčí
Tradičně nabízeli pořadatelé v průběhu veletrhu Medica 3 dny určené pro bilaterální setkání. V letošním roce jsou to tyto termíny:
- Před veletrhem: 22.10. a 3.11.
- Během veletrhu: 16.11, 17.11., 18.11. a 19.11.2020
- Po skončení veletrhu pak v roce 2021: 14.1., 27.1., 16.2., 11.3. a 29.3.
Poprvé v průběhu platformy je navíc plánováno zorganizovat i webináře, prezentace atd. Tyto události se nyní plánují. O těchto dalších aktivitách i aktuálně přihlášených účastnících budete informováni prostřednictvím webových stránek, kde se můžete rovněž registrovat na virtuální B2B schůzky.
V případě zájmu o účast či bližší informace kontaktujte RHK Brno, Mgr. Oto Hrdlička, tel: 532 194 918, e-mail: hrdlicka@rhkbrno.cz.