Až 50 firem (kapacita konference) může prostřednictvím stánků a reklamy propagovat svůj produkt nebo službu. Registrace na konferenci bude otevřena před koncem roku 2019 na oficiálních webových stránkách konference.
Projekt podmořského tunelu mezi Dánskem a Německem, který spojí dánský Rødbyhavn na ostrově Lolland s německým Fehmarnským ostrovem, bude jednou z největších staveb svého druhu, která přinese mnoho nových ekonomických příležitostí a pracovních míst. S jeho stavbou souvisí i výstavba továrny na prefabrikované díly tunelu, která bude sama o sobě významnou příležitostí pro firmy z oboru stavebnictví.
Tunel zkrátí cestu z Dánska do Německa na pouhých 10 minut autem, respektive 7 minut vlakem. Tunel bude obsahovat dva tubusy, jeden pro vlaky a druhý pro silniční dopravu. Stavba je rozdělena do několika fází, přičemž některé z nich se budou časově překrývat. Konstrukce tunelu na dánské straně začne v první polovině roku 2020, předpokládaná délka výstavby tunelu je 8,5 roku. Celková cena projektu by měla dosáhnout 185 miliard Kč.
Podrobné informace o projektu jsou k dispozici na oficiálních stránkách.
Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Kodani (Dánsko). Autorka: Sabina Sigmundová.