V centru této prestižní akce stály konvektomaty značky Retigo, které sloužily jako hlavní zařízení pro přípravu pokrmů v rámci soutěže.
Letošní šampionát Gold Shah, uznávaný jako mezinárodní akce Worldchefs, svedl dohromady deset mezinárodních týmů v dynamické přehlídce kulinářského umění a technické dokonalosti. Akci uspořádala Ázerbájdžánská asociace kuchařských specialistů ve spolupráci se Světovou asociací společností šéfkuchařů a hlavním partnerem akce, společností Profetech – přední ázerbájdžánskou společností specializující se na profesionální kuchyňská řešení.
ExportMag.cz: Exportní aliance? Staví vzorové chytré město, šíří slávu českého piva
Profetech, exkluzivní partner společnosti Retigo na ázerbájdžánském trhu, hrál klíčovou roli v úspěchu soutěže. Společnost poskytla nejen technickou podporu a vybavení, ale také představila své vlastní šéfkuchaře značky Retigo, včetně hostujícího kuchaře z Česka, čímž dále zdůraznila úzkou spolupráci mezi zeměmi.
Poptávka po výkonných kuchyňských technologiích
Konvektomat Retigo Vision, proslulý svou energetickou účinností, přesným ovládáním páry a intuitivním uživatelským rozhraním, byl šéfkuchaři chválen za svou spolehlivost a výkon pod tlakem soutěže. Jeho zařazení do šampionátu Gold Shah podtrhlo rostoucí poptávku po vysoce výkonných a udržitelných kuchyňských technologiích v profesionální gastronomii nejen na ázerbájdžánském trhu.
„Konvektomat Retigo nám dal sebevědomí zaměřit se na kreativitu s vědomím, že tato technologie přinese konzistentní výsledky,“ řekl jeden ze zúčastněných šéfkuchařů.
Organizátoři oznámili plány na rozšíření soutěže Gold Shah v roce 2026, přičemž se očekává účast dalších mezinárodních týmů včetně evropských, což dále posílí globální profil akce.
Vzhledem k tomu, že veletrh Interfood Azerbaijan i nadále slouží jako centrum inovací v oblasti potravinářství a pohostinství, úspěch Gold Shah 2025 a pozornost zaměřená na pokročilé vybavení Retigo představují významný krok vpřed při propagaci značky v regionu.