Porota ocenila 3 týmy, které si převzaly ocenění. Zvítězil tým Goober devs ze Střední průmyslové školy a střední odborné školy Dvůr Králové nad Labem s návrhem aplikace, která má pomoci seniorům najít vhodnou aktivitu k trávení jejich volného času.
Na druhém místě se umístil tým Netwach ze Střední průmyslové školy elektrotechniky a informačních technologií Dobruška s návrhem aplikace zobrazující optimální trasu k památkám a na třetí místo získal tým SesbianLex z DELTY – Střední školy informatiky a ekonomie, s.r.o. v Pardubicích s návrhem aplikace pro vyhledávání akcí pro mladé lidi.
Soutěžící měli za úkol vytvořit nejlepší návrh aplikace nad otevřenými daty nejen Královéhradeckého kraje, ale i s možným využitím všech datových sad otevřených dat publikovaných v Národním katalogu otevřených dat s vymezeným prostorovým územím taktéž pouze Královéhradecký kraj. Týmům byly po dobu trvání soutěže k dispozici konzultace s pěti zkušenými mentory.