Společnost Don Don, která v podstatě ovládá srbský pekařský trh, má mít v budoucnosti vedoucí roli v rozvoji aktivit skupiny Bimbo v oblasti střední a jižní Evropy.
S mexickým kapitálem může Don Don nejen investovat do technologického rozvoje stávajících pekáren, ale zvažují se i další akvizice. Grupo Bimbo tak může výrazně rozšířit svoje aktivity především do zemí střední Evropy, kde byla dosud relativně málo přítomna.
ExportMag.cz: Výrobci alternativních potravin spolupracují v organizaci ProVeg
Tyto plány nástupu na trh zemí v srdci Evropy se mohou dotknout i českých pekařských společností, na jejichž trh pravděpodobně brzy vstoupí nový silný hráč. Společnost Don Don doposud působila na trhu Srbska, Slovinska, Slovenska, Chorvatska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Severní Makedonie, Rumunska, Řecka a Černé Hory. Pekárny mají ve Slovinsku a v Srbsku dokonce své vlastní značky, a to „Tvojih 5 minuta“ a „Pekarna Grosuplje“.
V současnosti společnost Don Don zaměstnává ve svých provozovnách celkem 2415 lidí. Mexická společnost Grupo Bimbo působí ve 35 zemích Severní a Jižní Ameriky, Evropy, Asie a Afriky, kde provozuje 225 pekáren a 1500 prodejních center.