Generální konzulát v Los Angeles prostřednictvím nástroje na podporu ekonomické diplomacie (PROPED) podpořil účast devíti firem z oblasti kongresové turistiky.
Ve spolupráci s agenturou CzechTourism a Czech Convention Bureau umožnil konzulát firmám prostřednictvím účasti na národním stánku představit Českou republiku jako skvělou destinaci pro incentivní turistiku, média a PR, které jsou pro efektivní propagaci klíčové. Letošním vrcholem byla „Happy Hour“, kde jsme nabízeli tradiční české produkty včetně piva a sladkostí.
Již 12. ročník veletrhu navštívilo téměř 15 000 lidí. Předchozí rekord z roku 2019 činil 14 000 a loňská návštěvnost se pohybovala kolem 12 800 osob. Skok na 15 000 za pouhých dvanáct měsíců představuje 17% nárůst a 7% nárůst ve srovnání s rekordním rokem 2019.
ExportMag.cz: Kostarika vstoupila mezi nejvyspělejší země. Nesrazil ji ani obří útok ruských hackerů
Důležitější než samotný počet návštěvníků je rekordní počet kupujících. Veletrh IMEX America 2023 přilákal 5000 nákupčích, z toho 4200 hostujících nákupčích, přičemž nejméně 1000 z nich byli firemní nákupčí. O jejich pozornost bojovalo zhruba 3400 vystavujících společností rozmístěných na 360 stáncích, které se do Las Vegas sjely ze 100 zemí.
Pro české firmy v oblasti kongresové turistiky je to jedna z klíčových akcí kongresového průmyslu na americkém kontinentu. Veletrh otevírá prostor ke komunikaci se světovými lídry, nákupčími a dodavateli z celého světa. Networkingovou akci „Happy Hour“, která byla zorganizovaná na okraj účasti firem na veletrhu, ještě více posílila povědomí o ČR. Naše firmy v silné konkurenci obstály. Zúčastnily se nespočtu B2B setkání a navázaly zajímavé kontakty s novými i stávajícími klienty, které jim přinesou budoucí obchodní příležitosti