Tomáš Zukal má v cestovním ruchu bohaté zkušenosti, především v oblasti incomingu (příjezdového cestovního ruchu), kde působí bezmála dvě dekády. V Polsku, konkrétně ve Varšavě, žije od září 2000. Často pobývá i v Pobaltí. Zná mentalitu Poláků a Litevců a své znalosti chce maximálně uplatňovat v praxi.
„Chci se zaměřit na zvýšení povědomí o Česku a na benefity místo stereotypů. Určitě navážu na svou předchůdkyni Ivanu Bílkovou, která zde odvedla obrovský kus práce. Mým prvním cílem je upevnění už existujících kontaktů s polskými cestovními kancelářemi, médii a blogery. Databázi se chystám dále rozšířit, abychom dostali podstatné informace k co nejširší veřejnosti,“ říká Zukal.
České regiony představí cyklická kampaň
Konkurenční výhodou ČR je podle něj menší rozloha. „V krátkých vzdálenostech nabízíme největší koncentraci originálních míst a pohody na světě. To je hlavní myšlenka, kterou budeme sdělovat prostřednictvím cyklické kampaně s názvem „Kraj měsíce“ kterou spustíme v červnu,“ doplňuje Tomáš Zukal.
Nový ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Polsku pracuje v cestovním ruchu od svých studentských let, kdy působil jako průvodce a posléze i delegát. Spoluvlastnil cestovní kancelář, zabýval se online marketingem, průzkumy zákaznické spokojenosti, stavbou B2B rezervačního systému a organizací MICE eventů.
Aktivní turismus: Trend dorazil i do Česka, CzechTourism chystá kampaň
V Polsku stál jako zakladatel a jednatel v čele společnosti provozující populární portály StayPoland.com a Europe-Mountains.com. Po prodeji této firmy působil jako pedagog. Vyučoval také na Varšavské univerzitě a ve večerní škole pro české děti, tlumočil a tvořil materiály urychlující studium češtiny.
Za svou srdeční záležitost v Polsku považuje Zukal dynamiku místních obyvatel, vůli jít neustále dopředu a jejich soustředěnost na to, co je podstatné. Má rád i polskou historii a kuchyni.
„Nový ředitel absolvoval veřejné výběrové řízení, ve kterém se osvědčil jako ten nejlepší. Ve výběrovém řízení komisi přesvědčil kromě praktického úkolu zkušenostmi, vědomostmi a dlouhodobým zájmem o Polsko a jeho hlubokou znalostí,“ říká ředitelka odboru marketingu a zahraničních zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.
.