Obsah alkoholu u prodávaného beer ballu je 16 %, což je mnohem více než obvyklých 5 % u běžných piv. Ale konečné množství alkoholu v nápoji lze ušít každému zákazníkovi přímo na míru.
Bary při podávání tohoto produktu nejčastěji používají poměr jeden díl piva na tři díly perlivé vody. Velké oblibě se těší obzvlášť mezi mladými lidmi. Tím, že je slabší než běžné pivo, tak zákazníci mohou vypít více sklenic.
Podle společnosti Suntory Holdings Ltd., která vyrábí a prodává beer ball, byl produkt od jeho uvedení na trh během minulého podzimu dodán do více než deseti tisíc restaurací a barů. Například izakaya provozovaná společností Watami Co., nyní nabízí tři druhy beer ballu s různou sílou alkoholu: lehké s obsahem alkoholu 2 %, obyčejné (4 %) a silné (8 %).
ExportMag.cz: Výrobce tradiční slivovice ze Zlínska oslavil 100 let a začíná prodávat i do zahraničí
Malé lahve o objemu 334 mililitrů určené k domáčí spotřebě lze koupit za 698 jenů bez daně a prodávají se dobře. Webové stránky ukazují, jak si ho vychutnat, kromě míchání s perlivou vodou například s ledem a přidáním ovocného sirupu.
Pivní koktejly, které kombinují pivo a jiné nápoje, jsou stále pestřejší. Restaurace 1899 Ochanomizu, nabízí piva zředěná matcha zeleným čajem a praženým zeleným čajem. Tyto koktejly jsou populární zejména u žen. Mají osvěžující chuť, která se hodí k jídlu.
Jednou z příčin uvádění nových typů piva na trh je jeho nízká spotřeba. Podle Národní daňové agentury prodej piva v Japonsku v roce 2021 činil 18 mil. hl, dramaticky klesl oproti 70 mil. hl v roce 1994. Vzhledem k tomu, že se alkoholické produkty stávají různorodějšími a mladí lidé se odvrací od piva, pivní průmysl zkouší různá opatření k podpoře poptávky.