V letošním roce dokonce organizátoři uspořádali celkově čtyři výstavy Free From Food a v příštím roce jsou díky pozitivním reakcím rozhodnuti pokračovat. Specifickým zaměřením na zdravé a dietní potraviny míří na velmi populární a napříč světem rostoucí trh.
I v případě dubajské výstavy zaujaly velké firmy, jako je Truebell, Spinneys, Carrefour nebo LuLu. Z pohledu organizace šlo o velmi povedenou akci, i když první místní ročník samozřejmě proběhl v malém měřítku. V prostorách hotelu Marriott vystavovalo přibližně 60 firem. Z toho téměř 30 pocházelo z Jižní Afriky. A to díky státní podpoře pro ženy podnikající v malých a středních podnicích. Oproti tomu hlavní amsterdamská výstava přesahuje 250 vystavovatelů a patří mezi stálé hráče na poli potravinářských výstav v Nizozemsku.
Díky specializaci této akce na matchmaking a domlouvání schůzek mají firmy možnost skutečně potkat požadované osoby z daných firem. Akci také pomohlo, že probíhala ve spolupráci s Future Food Forum, největší událostí v Emirátech zaměřenou na potravinové zabezpečení a soběstačnost.