Polsko: společnosti Sweet Factory již nestačí polský trh

Společnost chce v příštím roce překročit magickou hranici 1000 poboček a expandovat např. do Španělska, Velké Británie, Francie, České republiky, také do států východní Evropy – Litvy, Lotyšska, Estonska a dokonce i za hranice Evropy.

Společnost Sweet Factory má ambice rozšířit svou již rozsáhlou síť poboček, která čítá kolem 530 poboček v Polsku, Německu, Velké Británii i Slovensku, i do dalších států Evropy a Asie.
Sweet Factory má pod svými křídly tři franšízové koncepty – Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab – tedy značky působící v oblasti street foodu. V zahraničí vystupuje pod značkami Ice and Roll a Cake and Roll. Zaměřují se především na výrobu zmrzliny v létě a na výrobu trdelníků v zimě.
Pobočky se soustřeďují hlavně v obchodních centrech, spolupracují s velkými obchody jako je kupříkladu Tesco, Kaufland či Inter Ikea. Tato místa mají zajistit franšízantům denně velkou návštěvnost potenciálních zákazníků.
Společnost chce v příštím roce překročit magickou hranici 1000 poboček a expandovat např. do Španělska, Velké Británie, Francie, České republiky, také do států východní Evropy – Litvy, Lotyšska, Estonska a dokonce i za hranice Evropy. Sweet Factory nyní jedná o uzavření smluv ve státech Perského zálivu nebo Jižní Koreji.
V současné době ovládají okolo 15 % trhu se zmrzlinou v Polsku, společnost má však ambice na obstarání až 30 % odvětví. V rámci rozvoje se také pracuje na dvou nových konceptech, které by se měly v brzké době zavést na franšízových pobočkách. Uvidíme, jak se podaří Sweet Factory splnit v příštích letech své velkorysé plány.

Zpracovala zahraniční kancelář CzechTrade Varšava, Ivo Šipl.
Zdroj: https://www.propertynews.pl; http://www.dlahandlu.pl; https://lodolandia.pl/

Pravidelné novinky e-mailem