Tento projekt realizovali Velvyslanectví České republiky v Manile ve spolupráci s agenturou CzechTourism a místními partnery. Hlavním cílem bylo zvýšit zájem filipínských turistů o cestování do Česka a podpořit povědomí o naši zemi jako o jedinečné destinaci, která nabízí bohatou historii, nádherné památky a nezapomenutelné zážitky.
Projekt Visit Czechia probíhal od července do prosince roku 2024 a zaměřil se na propagaci nových cestovních itinerářů. Tyto itineráře, vytvořené ve spolupráci s filipínskými cestovními kancelářemi, zahrnovaly návštěvu alespoň tří různých českých regionů.
ExportMag.cz: Firmy v letecké a kosmickém průmyslu spojily síly v exportní alianci
Mezi klíčové lokality patřila Praha, která je tradičně největším lákadlem pro zahraniční návštěvníky, ale také další atraktivní destinace, jako jsou Karlovy Vary nebo Český Krumlov.
Filipínské cestovní kanceláře, které se na projektu podílely, propagovaly tyto nové itineráře různými způsoby. K propagaci využívaly své webové stránky, sociální sítě i offline marketingové akce, například v podobě veletrhu cestovního ruchu, který se konal v Manile.
Důležitým partnerem projektu byla také letecká společnost, která podpořila propagaci zvýhodněnými skupinovými tarify na lety do Prahy. Letenky byly nabízeny ve spolupráci s cestovními kancelářemi a přispěly k tomu, že nabídka zájezdů do Česka byla pro filipínské klienty ještě atraktivnější.
Filipínský trh byl již před pandemií covidu-19 jedním z důležitých zdrojů turistů pro Česko, především v segmentu vyššího cestování. Filipínští turisté často hledají luxusní zážitky a destinace s bohatou historií a kulturou. Velkým lákadlem je pro ně například návštěva Pražského Jezulátka, které má na Filipínách silnou duchovní symboliku.
Tento projekt přispěl k obnovení zájmu o Česko a posílení vztahů s filipínským trhem. Zároveň projekt pomohl podpořit české podnikatele působící v sektoru cestovního ruchu. Mezi ty patří hotely, incomingové agentury, restaurace a další poskytovatelé služeb, kteří mohou těžit z přílivu nových návštěvníků. Propagace českých regionů také přispěla k jejich rozvoji a zvýšení zájmu o méně známé lokality.