Salvador otevírá evropské trhy pro mikro a malé podniky

Podobnou dohodu CONAMYPE již podepsala také s institucí v Los Angeles. Mezi produkty s vysokým tržním potenciálem patří chilli, kakao a vína vyrobená z ovoce. Prezident komise, Paul Steiner, uvedl, že strategie marketingových domů není nová: podobný koncept byl vytvořen v Japonsku již po druhé světové válce. 
Podepsání úmluvy o prodeji a propagaci produktů salvadorských malých podniků s pěti evropskými obchodními domy proběhne v průběhu příštích dvou týdnů. V případě obchodního domu v Los Angeles dodávka prvních produktů bude uskutečněna v následujících dvou měsících. 
Tento měsíc se taky očekává představení návrhu modelu daňového zjednodušení pro toto odvětví. 


  • Země: SV – Salvador, MX – Mexiko
  • Datum zveřejnění: 07.11.2019

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexico City
Zdroj: El Economista

Souborové přílohy

• Teritorium: Amerika | Mexiko | Salvador | Zahraničí
• Témata: Zahraniční obchod

Doporučujeme