- Země: SV – Salvador, MX – Mexiko
- Datum zveřejnění: 07.11.2019
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexico City
Zdroj: El Economista
Souborové přílohy
- export.jpg (9 kB)
Podobnou dohodu CONAMYPE již podepsala také s institucí v Los Angeles. Mezi produkty s vysokým tržním potenciálem patří chilli, kakao a vína vyrobená z ovoce. Prezident komise, Paul Steiner, uvedl, že strategie marketingových domů není nová: podobný koncept byl vytvořen v Japonsku již po druhé světové válce.
Podepsání úmluvy o prodeji a propagaci produktů salvadorských malých podniků s pěti evropskými obchodními domy proběhne v průběhu příštích dvou týdnů. V případě obchodního domu v Los Angeles dodávka prvních produktů bude uskutečněna v následujících dvou měsících.
Tento měsíc se taky očekává představení návrhu modelu daňového zjednodušení pro toto odvětví.
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Mexico City
Zdroj: El Economista
Žádost k odběru newsletteru byla přijata. Prosím zkontrolujte Vaší e-mailovou schránku a potvrďte přihlášení k newsletteru.
Pole e-mailová adresa je povinné.
Zadejte prosím e-mailovou adresu ve správném formátu.
Žádost k odběru newsletteru byla přijata. Prosím zkontrolujte Vaší e-mailovou schránku a potvrďte přihlášení k newsletteru.