Česká automobilka plánuje, že se do roku 2030 stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě. V nové strategii jsou pevně zakotveny i konkrétní cíle na podporu ekologie a diverzity. Realizace se zaměří na dva hlavní motivy – efektivitu a zjednodušení.
Na tiskové konferenci za vysoké účasti místních masmédií, která proběhla dne 21. března, ještě před vlastním zahájením veletrhu, prezentovali představitelé české automobilky a zástupci srbské společnosti AutoČačak, generálního zástupce pro Srbsko a Černou Horu, novou strategii dalšího rozvoje společnosti nazvanou NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030, jejímž cílem je úspěšný rozvoj v oblasti internacionalizace, elektrifikace a digitalizace.
Exportní aliance? Staví vzorové chytré město, šíří slávu českého piva
Na české expozici byly kromě tradičních modelů se spalovacími motory, tj. například sedan Superb či SUV ve sportovní verzi modelů Kodiaq, Karoq a Kamiq, zároveň předvedeny tři nové modely elektromobilů elektrické Škody Enyaq iV, a to konkrétně sportovnější varianta s označením Enyaq RS iV, elegantní a stylové Enyaq Coupé RS iV a model Enyaq Sportline iV. Mladoboleslavská značka touto nabídkou rozšiřuje modelovou řadu „čistokrevných“ elektrických automobilů Enyaq iV na srbském trhu.
Automobily značky Škoda jsou v Srbsku velmi oblíbené a po řadu let jsou z hlediska prodeje na prvním místě.